Det känns bara bra

Jag var rädd för att den här helgen skulle ge mig ångest.
Men istället är jag bara glad och upplyft av att ha haft så trevligt!
Att träffa mina flickor var verkligen underbart, och de kommer ju hit om bara 5 veckor och hälsar på. Att städa ur lägenheten var inte heller så farligt, utan saker känns den inte som min längre och eftersom jag inte bott där på så länge nu var det inte sentimentalt att överge den.
Visserligen så inser man lite vad man saknar, men inte så det gör ont. Jag börjar inse att det är såhär det ska se ut nu, och jag accepterar att det är så. Så istället för att sörja att helgen var slut så skuttade jag hem från stationen idag, jätteglad över att ha fått träffa så många i helgen och för att ha haft så mysigt och kul.
Nu har jag hämtat lite kraft inför veckan, ni betyder så mycket för mig!

Kommentarer
Postat av: Josse

Och du betyder massor för oss med:)

Va så härligt att äntligen ses igen! och jag ser verkligen fram emot helgen när vi får se hur du jobbar och bor nuförtiden!

Ha de bäst vännen!

Puss & Kram

2008-09-08 @ 14:40:50
Postat av: mira

Jag håller med josse till 100%! Skitkul å träffa dig igen...men som tur är, är det ju inte så lång tid tills vi ses igen=)

2008-09-08 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0