En liten lunchuppdatering

Usch vad jag har drömt konstigt inatt, först var jag alldeles stressad för jag skulle med ett tåg och jag visste inte när det gick och inte vad klockan var. Sen körde jag på en tant med bilen så att det sprutade blod och jag vaknade med ett ryck med den där "brännande" känslan i kroppen som man får då man blir riktigt rädd. Så när klockan ringde imorse var det lite av en befrielse, jag ville inte sova mer då. Det blev istället en morgonpromenad innan jobbet och lite småplock. Min andra inskolning har börjat idag, han verkar vara en cool liten kille så de ska nog bli lugnt. Stort plus för att både han och pappa pratar svenska också, det underlättar en hel del kan jag säga. Jag har ju glömt att skriva att helgen blev väldigt lyckad. Riktigt trevligt sällskap och tiden gick sakta för en gång skull! Ska försöka vara med på tisdagstemat idag om nätet behagar fungera ikväll. Det var en liten uppdatering det.


Kommentarer
Postat av: elida

Halloj. Ville bara säga tack för nya adressen. Hoppas få till ett par brev i höstmörkret. Är inne här och läser ofta, men dålig på att kommentera. Kram!

2008-09-03 @ 10:42:29
URL: http://elidajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0