Måndagsångest

Jag har sådan måndagsångest!
Helgen sa bara "swisch" så var den över. Jag visste ju att det skulle bli så, men det var ändå så segt att inse igår kväll att helgen var slut. Trevligt har jag haft det iaf och det kom väl ett 20 tal personer på festen. Jag fick en "prinsessgodisskål", två blomkrukor, en scarf, ett skärp, en blombukett och en förbandsväska i inflyttningspresent, bara bra saker! Riktigt trevligt på festen men nere på stan var det sisådär. Dålig musik osv, men men, det var väl godkänt, men Harrys är helt enkelt mycket roligare!
Igår bestämde sig även min fisk för att han antingen ville leka cirkusfisk eller att han inte ville leva längre för när jag kom hem från Marie igår kväll så var han borta. Jag letade och letade i skålen, en fisk i en skål kan bara inte försvinna! Så upptäckte jag honom, BREDVID skålen, han hade hoppat ut! Men jag släppte i honom igen och imorse så simmade han så fint så fint, Jag tog genast bort lite vatten ur skålen så risken inte ska bli så stor att han gör det igen.
Vi såg även på Wall-e igår, filmen om den lilla roboten. Det var en mindre besvikelse faktiskt. Även jag som älskar animerade filmer tyckte att den var ganska seg, och efter ett tag tröttnar man på att det inte är något tal, bara en massa små konstiga ljud hela tiden. Ja besviken blev jag.
Sammanfattningen av helgen är att det var himla trevligt, men att det gick alldeles för fort. Alldeles för fort. Men men, det kommer snart en ny helg och Henke kommer redan på torsdag så då kommer det att gå ännu fortare.
Men jag har lite måndagsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0