Jag är stolt.

I fredags hade jag fått ett brev från Unicef, jag hann inte läsa det då men passade på att bläddra lite i det igår kväll när jag kom hem. Jag vet att de skickar ut det bara för att jag ska se hur stor nytta mina pengar gör, för att jag inte ska sluta skänka. Och vet ni vad, det funkar faktiskt, jag blir stolt.
Stolt över att min ynka hundralapp i månaden faktiskt kan göra lite skillnad för någon. Att den där hundralappen kan bidra till att en några ungar kan få vaccin, något att leka med, får gå i skolan eller får en brunn borrad. Hundra kronor är inget för dig som läser, men det kan göra världens skillnad för någon annan i världen, det kan faktiskt innebära liv eller död.
Jag har promotat det förut och jag gör det igen, bli världsförälder!

Bebis med hälsokort liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0