Underbara helg

Igår satt jag i stort sett bara i möten på jobbet, jag hann inte så mycket mer. Det sköna med det är iaf att det har löst sig med den arga mamman. Vi fick henne att komma på ett möte så vi kunde förklara oss och efter det gick mamma lugn därifrån. En stor lättnandets suck kan jag säga, nu kommer min lilla vän att komma till oss som han ska framöver igen. Det betyder mycket, då har vi bättre koll på hur han mår. Hur det blir framöver kan vi inte sia om, men nu har vi löst den första krisen och vi har gjort vad vi kan.
På eftermiddagen bar det av till Växjö där gullet och jag åt sallad på stan, himla god var den. Efter en del slöande och promenad gick jag vidare till Mira och Josse som hade myskväll, och mysigt blev det. Vi satt i flera timmar och drack drink, smoothie, pratade, skrattade så vi nästan grät och fixade Miras tavla. Sådana kvällar känner man liksom att man lever, underbart skönt.
En jättefin present fick jag också som var enormt Stinig, den ska ni få se på bild när jag fått ordning på mitt eget bredband och börjat använda presenten till en av alla de saker vi kom på igår att den kunde användas till.
Ikväll är det party på Sivans som gäller!
Har inte festat på flera månader, så jag ser verkligen fram emot det. Dessutom är det ju med några av mina käraste, gullet, Josse, Mira, kusiner, Kära bror och lilla extrabrodern, så mycket bättre kan det inte bli. Men innan det är det handling på Ica och årets första grillning som gäller.
Underbara helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0