Dagen för alltings jävlighet.

Jag vaknade med huvudvärk.
Glömde mobilen hemma.
Det dröste in ungar.
Det var minst en gråtande unge hela tiden, minst en.
Vissa föräldrar vill man bara strypa.
Chefens beslut var ytterst tvivelaktiga och jag blir vansinnig.
Glömde mitt lösenord och kunde därför inte lägga in om min semesterdag, då hon som har hand om det var sjuk.
Det väntade ett brev från radiotjänst på golvet när jag kom hem.
Jag har varit trött och grinig.
Tappat saker i golvet, muttrat.
Nämnde jag att ungarna tjöt konstant?
Hatat mitt jobb en smula.
Dagen för alltings jävlighet.

Nu ska jag iväg å äta middag ute på stan med Sara och Helena. Det har jag verkligen förtjänat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0