En skola i att bete sig på krogen.

Jag tycker det är trevligt när killar tar initiativ på krogen.
Jag är inte en såndär som snäser "jag har pojkvän" så fort en kille närmar sig. Även om jag har pojkvän är min åsikt snarare att det kan vara jättetrevligt att prata en stund, varför inte liksom. Men det jag inte gillar är folk som bara inte fattar vinken.
Som killen som Madde pratade med igår som bara inte förstod när det var dags att gå därifrån, där vi var tvugna att säga att vi skulle gå och kissa för att komma ifrån.
Eller killen i den rutiga skjortan (en av de vääääldigt många i rutig skjorta igår) som följde efter oss på dansgolvet. Som följde efter när vi flyttat oss 3 gånger och som vi inte blev av med förrän vi ställde oss i en hel hög med killar som en ring runt oss.
Inte heller tål jag folk som inte har någon respekt. Som killen som tydligen ställde sig och juckade bakom mig, eller han som plötsligt la händerna på mina höfter utan att jag visat honom någon som helst intresse.
Gå gärna fram och prata med mig, men gå när det börjar bli uppenbart att jag inte är intresserad.
Dansa gärna med mig, men följ inte efter mig när jag uppenbarligen går ifrån dig.
Och så viktigast,behandla mig med respekt och ta för satan inte i mig om jag inte gett dig blickar som säger att det är okej.
Jag lovar att göra detsamma mot dig.
Men vi hade jäkligt kul igår ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0