Graviditet och fötter.

Gravida Helena är verkligen gravid. Höggravid. Om en vecka är datumet inne, även om de tror att hon kommer att gå över tiden. Man ser på den stora magen och försöker föreställa sig att det ligger en liten skruttunge där inne och frodas. Men det är svårt att föreställa sig det man inte ser. Idag fick jag dock känna på hennes mage när den lilla fotbollsspelaren där inne roade sig. När jag tryckte handen mot hennes mage så kände man den lilla foten som stack ut. Vilken häftig känsla! Då blev det lättare att förstå, det är verkligen en liten människa där inne! Hoppas han(?) tar och kommer ut snart!



Hur söta är de inte? Åh vad jag vill köpa mitt nya objektiv och ge mig på den lilla skrutten när han(?) kommer ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0