Guldkant på vardagen!

Igår kom jag hem från jobbet trött och med huvudvärk. Jag släpade mig upp för alla trappor och visste att jag snart var tvungen att sticka iväg igen för att fixa kameran till jobbet och var inte sugen på det alls. När jag kommer fram till ytterdörren sitter det ett stort kuvert fastsatt i brevinkastet, och det var tjockt! Jag listade ganska snabbt ut vem det var ifrån på handstilen, och jag fick rätt. Ett paket med en tidning, chokladkaka och en hårmask som tack för senast och som "pepp" nu när jag börjat jobba igen. Dessutom ett jättegulligt kort som fick mina ögon att tåras en liten aning faktiskt.Så glad jag blev!
Så jag satte mig på balkongen med chokladen som var guddomlig och bläddrade i min tidning och bara hade det skönt.
Tack till sötaste Josse för att du räddade min dag!

Mmm..mörk men söt

Underbart god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0