Helvetesveckan.

Idag började helvetesveckan.
Den här veckan kommer fyra av våra "gamla" barn, de tre nya som vi började skola in förra veckan och de tre nya som vi ska börja skola in den här veckan.
Det betyder bara en sak:

Kaos.

Förmiddagen idag var kaotisk med hembesök, kopierande av papper, en unge som var skitförbannad på mig och tjöt tills han nästan kräktes, föräldrar som är dumma i huvudet, tre ungar som grät på en gång, saker överallt, försök att göra sig förstådd på alla möjliga språk och allmänt kaos. När jag gick på min rast efter maten och ringde till Henke var jag så trött så jag höll på att börja tjuta.
Och då var inte ens de nya inskolningarna där idag!

Som tur är har Madde på jobbet erbjudit sig att skriva en lapp till mig där det står "Jag heter Stina" när jag är för trött för att veta vad jag heter på fredag. På fredag kommer även Henke att komma och han har lovat mig kill på ryggen,jag har lovat honom att jag kommer å va helt slut.

Så jag försöker peppa mig själv. Vi har redan klarat av en dag, bara 4 kvar denna veckan. Klarar jag imorrn så är det nästan halva veckan som är förbi och jag slutar tidigt de andra tre dagarna.
Bit ihop, gilla läget, försök göra det bästa av situationen och försök tro på dig själv när du förklarar att det är värt det....

Kommentarer
Postat av: Sara

Som sagt...Vi får ringa o skrika på varandra, synd att vi inte kan boxas denna veckan.. Hade varit välbehövligt!=)



Jag ska snart till jobbet... FYY fan.. Får se hur många i personalen som kommer idag!? You never knoooow...



Det man inte dör av, blir man starkare av..=)

Pussokram

2009-08-11 @ 09:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0