Nördschool

Idag har jag varit på "Nikon school" som är ett 2.5 timmars föreläsning som man får gratis när man köper sin Nikonkamera.
Herregud vad nördigt det kändes till en början!
Folk satt uppradade med sina kameror framför sig och redo att anteckna i sina små konferensblock. Man hörde små diskussioner som "jaha, så du har en D90, själv har jag en D60".
Men det var faktiskt himla bra! Väldigt bra föreläsare som kunde lägga det på en lagom avancerad nivå och man lärde sig en hel del trix som kommer att komma till användning.
Man blir så inspirerad! Jag vill bara att min andra fotokurs jag bokat in mig på ska börja, nu!
Och ja, jag måste bara köpa det andra objektivet jag tittat på....

Objektiv normalzoom Nikon AF-S DX 18-55/3,5-5,6G II (svart)
Hur sexig är inte den här våta drömmen... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0