Semestern är slut.

Då var semestern slut.
Idag har jag återvänt till Linköping och på måndag ska jag vara på jobbet kl 6.
Men det tänker jag inte bry mig om ännu, för nu är det helg!
Snälla pappa skjutsade upp mig idag och vi var på Maxi och bunkrade lite och så Ikea för jag var så j-vla trött på oordningen i mina garderober. Så i eftermiddag har jag projekterat med det och två av dem ser nu finfina ut! Jag går och öppnar dörrarna ibland bara för att se hur fint det är där, haha. Nu återstår bara en garderob och städskåpet, och kanske köksskåpen.... Men det får bli en annan dag det, för nu ska jag iväg. Ikväll blir det kanske lite mat och några glas vin på stan med Sara och Helena, så ska en semester avslutas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0