Uppdatering.

Förlåt kära vänner, uppdateringen är värdelös den här veckan. Det beror dock på den enkla anledningen att Henke är här och så fort jag kommer hem från jobbet är det mys med honom som gäller. Han åker hem imorgon men då ska jag först till Helena och klippa mig efter jobbet, sen till Sara och fixa lite å titta på söta katten. Sen ska jag hem och packa och röja undan lite för på fredag ska jag åka till Lena i Karlstad ett par timmar efter jobbet på ett plötsligt infall över helgen . Kommer hem någon gång på söndag, vet inte när. Men i nästa vecka, då lovar jag att uppdateringen ska bli bättre. Jag har dessutom en hel hög med bilder som väntar på att publiceras på fotobloggen. På återseende när det blir någon minut över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0