Dan före dopparedan.

Jag känner mig smått överkörd idag.
Axlarna är helt ömma efter allt släpande på väskor de senaste dagarna, och det känns även som att det är en förkylning pågång. Men men, det är inte att göra så mycket åt, bara att gilla läget.
Sitter hemma i skogen nu, kom hem igår kväll. Gick upp vid 7 imorse trots att jag kände mig som en zoombi bara för jag ville se avsnittet av julkalendern och komma upp i skaplig tid. Nu ska jag packa upp min väska och stöka lite tills det blir ljust så jag kan gå ut och fota! Har även lovat att skala potatis, men det är det enda. Ikväll ska vi till mormor och fira lite jul så i år blir det inte riktigt som det brukar.
Det är dan före dopparedan, under granen ligger fina paket och här sitter jag i grön sidenpyjamas och smakar på mammas goda kola!

Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu. Förstår du varför jag älskar att komma hem?


Kommentarer
Postat av: mira

Så underbart vackert...jag va så glad igår för vi hade snö och det dalade stora härliga snöflingor...idag när jag vaknade...så va det bara tö. Nackdelen med västkusten.



Jättefina bilder Tobbe har tagit på dig...snygga bilder och snygg modell..



God jul å hälsa familjen! Kramar

2009-12-23 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0