Efterböljande vågor.

Så var julafton över.
Men man ligger kvar och gungar på någon sorts efterböljande vågor, man har inte släppt det riktigt ännu. För ännu finns det julmat som ska ätas upp, ännu finns de några släktingar man inte har träffat, ännu finns det plats för lite mer kola, lite mer knäck, ännu kan man tänka sig att sitta och sega en dag eller två.

Ikväll blir det Västervik för traditionsenligt juldagsparty. Jag har inte alls samma känsla för det iår, det skulle kunna kvitta mig egentligen, men å andra sidan så tror jag att jag behöver komma ut lite och göra lite annat. Jag har liksom satt mig och kärvat ihop lite sen jag kom hem, orkar å vill inte hitta på något. Hoppas att det bara var något jag behövde efter intensiva arbetsveckor och att jag snart tankat upp lite så jag kan komma igång igen. Ute vräker snön ner och vi behöver inte mer snö!! Men å andra sidan ska man väl vara glad över att det inte är regn. Snöstorm eller inte så ska jag ändå ut och gå idag, annars kommer jag att få knäppryck efter att ha suttit stilla hela dagen igår.
Bjuder på ännu en av bilderna Tobias tog på mig som jag photoshopade lite idag, jag gillar känslan i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0