God Jul!

Idag började vi dagen med att äta frukost ihop hela familjen vid kl 8 och när det var färdigt gick vi in till alla paket under julgranen. De senaste åren har vi öppnat på morgonen och i år ska mamma jobba till kl 21 ikväll så då är det mysigare att ha den stunden tillsammans på morgonen i lugn och ro.
Jag blev så himla glad för mina julklappar!!!
Jag hade önskat mig en kudde med lila på, jag fick tre kuddar med lila på. Jag hade önskat mig en bok av Scott Kelby (om digital fotografering såklart) men jag fick hela serien med tre böcker! Nu är risken för jullovstristess minimerad, jag kommer att gräva ner mig i dem! Svarar jag inte telefonen vet ni varför.
Tillsist hade jag önskat mig en stor lykta, och den jag fick övergick min fantasi, helt underbart fin! Ni ska få se bilder framöver men nu hinner jag inte riktigt för nu ska jag fixa till mig och sedan gå in och hjälpa farmor med stöket.

God jul alla läsare! Hoppas att ni får en lugn, skön och mysig julafton!





I år har vi ju faktiskt en vit jul!


Kommentarer
Postat av: Josse

God Jul min vän!

Vilka mysiga paket...själv väntar jag fortfarande förväntasfullt på mina;)

Jättehärlig bild han har fått till också....du ser helt drömlik ut:)

kram på dig och hälsa familjen i skogen!

2009-12-24 @ 15:26:10
Postat av: helena

ååååååååååååååå vilket fint kort, love din hårfärg puss

2009-12-30 @ 09:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0