"Jag såg döden i vitögat".

Vi har susat ner för backarna idag Henke och jag.
På spark.
Sparken är ett mycket underskattat fordon som är så in i helsike roligt att åka om det bara är bra sparkföre. Och det var det idag, nästan för bra! Jag vurpade två gånger och Henke gjorde en sjujäkla snygg räddning från att trilla. "Jag såg döden i vitögat" för att citera honom själv.

Ikväll ska vi grilla korv på gården, det ska bli riktigt mysigt. Vi har bjudit hit folk på vad som är en av de kallaste dagarna på länge med varningar om ca -15 grader ikväll! Men vi har laddat upp med varm oboy, glögg och korv och när vi huttrat en stund ska vi gå in och fika.
Får jag till några bra bilder så kommer de kanske imorrn (är egentligen inte bra att släpa kameran in och ut när det är så kallt ute och så varmt inne).
Det ligger och väntar bilder från Tobias också som han har photoshopat, riktigt grymma är några av dem och nu går jag med beslutsångest över vilka jag ska förstora för att sätta upp på väggen. Det är dock mitt största bekymmer nu, så jag har det rätt så jäkla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0