Klaga lite.

Vi har personalmöte idag mellan 18-20. "Det är väl inte så farligt, du får ju betalt" sa Henke. Men jag skiter högaktningsfullt i de ynka små kronorna som de timmarna ger, jag skulle så mycket hellre vara hemma! Nu kommer jag hem kl 20.30 ikväll, och kl 05.00 imorgon ringer mitt alarm igen. Äta, jobba, sova, det är vad man hinner med!
Men men, annars är det väl bra...
Man ska ju vara glad att man har ett jobb i dagens samhälle!
Imorrn slutar jag tidigt också, och på kvällen blir det lussekattefika med kära kusinen och Bonde söker fru till det. På torsdag har vi kvalitetsdag (dvs inte några barn!) På fredag stundar julfest med jobbet och sen är hela helgen helt öppen, ska gå runt å pyssla å mysa! Jag har det ganska bra,egentligen, men man måste få klaga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0