Sjukling.

Klockan är inte ens 15 ännu,jag jobbar egentligen till 17 idag men här sitter jag i soffan i pyjamas och insvept i morgonrock och filt.
Jag mådde konstigt redan när klockan ringde imorse och det blev inte någon träning. Men eftersom jag inte mådde tillräckligt dåligt så släpade jag mig till jobbet med tanken att det blir nog bättre.
Det blev inte bättre.
Så vid lunch tog jag bussen hem, då hade jag ont i magen, mådde illa och började känna mig skakig. Jag kraschade i sängen och somnade i 1.5 timmar.
Nu känns det redan bättre, har kunnat äta en macka för att jag inte ska må illa för att jag är hungrig. Vi får se hur det känns senare.
Eftermiddagens plan är att ta det jäkligt lugnt, ska börja med förra veckans Robinsonavsnitt som jag missade i lördags, Sen framåt kvällen får jag ta beslutet om jag ska jobba imorrn eller inte. Det är ett svårt beslut eftersom man inte vill va hemma och sätta kollegorna i klistret om man faktiskt inte känner sig sjuk. Å andra sidan borde jag kanske vara hemma imorgon också, för att bli ordenligt frisk. Aja, det blir kvällens svåra beslut.
Robinson stundar.

Kommentarer
Postat av: Mira

Stina tänk på dig själv!!!!

Jag förstår hur du tänker, men kollegorna klarar sig. Se till å bli frisk, annars kanske du bli sjuk igen å då kanske du måset vara hemma fler dagar..

Krya på dig å lova att du tänker på dig själv i första hand nu!

Stor kram!

2009-12-08 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0