Jag vill ha vår!!!

Idag har det snöat i Linköping, snö var det sista jag ville ha.
Jag vill ha vår!!!
Jag är medveten om att det bara är februari och att det nog kommer att snöa några gånger till innan den riktiga vårsolen tittar fram, men längta kan man väl göra?
Mitt sätt att försöka locka fram lite mer vår i vardagen redan nu är att jag pyntat mitt fönster i riktigt rosa toner. Det tar garanterat bort alla julkänslor som jag inte alls vill veta av. Dessutom har jag bestämt mig för att unna mig fina snittblommor lite då och då, inte mycket kan göra mig så glad som levande blommor. Här är mitt fina rosa fönster!
(Ser ni att mina photoshoptalanger utvecklas sakta men säkert? )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0