Näsan rinner, igen.

Jag vet, bloggen haltar i uppdatering, jag ber om ursäkt. Men några dagar har jag varit för trött och inte tagit mig tid och när jag igår hade tid och ork vägrade nätet att funka och därmed blev tisdagstemat endast blott en tanke.
Jag hade så stora träningsplaner för den här veckan. Äntligen skulle jag komma igång på riktigt igen och träna tre gånger som är min egentliga plan. Men icke. Igår morse kände jag mig lustig men gick å simmade i alla fall, det kändes helt okej efter det men framåt dagen började jag känna mig konstig och nästan febrig. Med resultatet i hand på hur jag känner mig idag så hade jag antagligen lite feber, för idag rinner näsan som en kran igen, örat börjar spöka (igen), nysningarna haglar och you name it, jag börjar känna igen symptomen ganska bra vid det här laget. Eftersom Josse och Mira ska komma i helgen så vågar jag inte riskera att ligga utslagen i någon sjuka och därmed ställs träningen för resten av veckan in. Jag börjar bli evinnerligt trött på detta nu, i snart två månaders tid har jag hållit på.
Veckan innan vi ska åka till Egypten får jag väl ta till strategin att äta 35 vitamintabletter varje morgon, sprita händerna 88 gånger om dagen och hålla mig på ett säkerhetsavstånd på 3 meter från varje unge som visar någon sorts symptom på förkylning (vilket kommer bli jäkligt svårt eftersom 98% av barnen snorar).
Idag är det dock tack och lov min tidiga dag så jag får åka hem och kurera mig. Sen ska jag städa och tvätta också, fint ska det vara tills mina flickor kommer i helgen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Välkommen till klubben. två gånger har ja varit hemma sen ja började jobba...för två veckor sen åkte ja på maginfluensa o nu e ja hemma med världens förkylning...hoppas vi kan ha festen i helgen iaf...O hoppas du blir bättre också...Kram

2009-02-18 @ 09:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0