Dagens negativa men främst positiva.

Dagens negativa.
Igår var Z. på dagis (ja man får säga dagis, man måste inte alls säga "förskolan") hela dagen. Jag bytte blöja på honom, gav honom mellanmål och lekte med honom. Idag ringde hans mamma, Z. har kräkts hela natten. Gaahhh! Jag vill inte ha någon kräksjuka. Har inte haft någon på många år. Men nu har jag på känn att jag kommer att åka dit, får jag den inte nu så är jag nog immun, som man faktiskt kan vara. Blä för kräksjuka, oavsett sort.

Dagens positiva.
Min träningsvän håller nog på att utvecklas till en vän även utanför träningen. Idag pratade vi förhållanden och ganska seriösa saker under vår simning. Nästa fredag har vi bokat in en after work då vi ska dricka vin och prata skit, man gör sådant alldeles för sällan. Det känns väldigt bra.
Ett tillägg till dagens positiva är min kväll. Laga god mat bara till mig själv, till tonerna från Winnerbäck. Till efterrätt blir det att prova en ny smoothie med smak av ananas och kokos, helt i min smak. (Blir den god ska jag bjuda dig på den när du kommer Josse!) Resten av kvällen blir läsning i min bok som nu blivit tokspännande, naturgodis och let´s dance. Någon rastlöshet existerar inte idag och inga funderingar heller. Ibland är livet bra gött att leva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm....de låter helt fantastiskt underbart gott!

Jag provar gärna:)

Hoppas allt är bra med dig och jag unnar dig att känna att livet är härligt!

Puss & kram

2009-01-10 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0