En jobbig kund

-Hej, nu ska jag vara en såndär jobbig kund som vill ha ut sitt paket innan kl 16.
-Det är inte säker vi har fått det ännu... (knappar lite på datorn), nej det har inte kommit ännu.
-Men tjejen jag pratade med innan sa att det kommit men inte var inläst ännu.
-Jasså... då får jag gå och kolla.
Killen tar med sig avin och går iväg och det går en bra stund innan han kommer tillbaka.
-Här, jag hittade det! Men det låg ju inte överst precis....

Jag har fått min kamera!
Har läst lite grundläggande, laddat batteriet och gått runt och bara testfotat.
I love it!
Vänta en vecka tills jag fått vänja mig vid den och läst in mig så är det bara att börja med att tidsboka, haha. (Innan dess kan man få ställa upp som testperson, med varierat resultat)
Ni som varit med och sponsrat kameran får dessutom extra bra erbjudanden! ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

va kul att det blev en kamera så här till sommaren!

följer ju bloggen flera gånger i veckan men har vi tur så kanske vi också SES snart:).

det där erbjudandet kanske jag allvarligt kommer att utnyttja:).... ha de gott.

Kramar kusin Petra

2009-07-10 @ 08:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0