En kärrings reflektioner kring jeans.

Väl medveten om att jag låter som en gammal kärring så måste jag få klaga lite, på jeansmodet.
Herre min ge vad är det för jeansmode nu? Det går ju inte att hitta ett normalt par jeans till ett överkomligt pris!
Nej, jag vill inte ha jeansleggings, jag tycker inte de är snygga och det är verkligen inte min stil.
Nej, jag vill inte ha jeans som består lika mycket av hål som det är tyg. Jag kan göra hål i mina jeans själv om jag nu mot förmodan skulle vilja ha det, tack så mycket.
Nej, jag vill inte ha jeans som sitter som ett andra skinn, det vore liksom trevligt om jag kunde få igenom foten genom byxbenen.
Nej, jag vill inte ha någon hög konstig midja där det är meningen att man ska stoppa ner sin käcka body (jag hatar bodys).
Nej, jag vill inte ha någon konstig ful slitning eller blekning a´la 80talet.
Nej, jag vill inte betala 1300 för mina jeans.
Jag vill ha ett par vanliga jeans, med lagom slitning/blekning, som inte har vida ben men som inte heller som ett ormskinn, som sitter lagom högt i midjan och som inte kostar skjortan! Det finns visst inte.
Ett par hittade jag, de satt inte snyggt.
Hur svårt ska det va?



Usch, fy och nej!

Måste bara lägga upp en bild jag hittade när jag gogglade på jeans med, haha.
Där har ni en sak till som jag förövrigt har väldigt svårt för, shorts. Vore ju himla praktiskt om jag lärde mig gilla dem eftersom de vore perfekta på jobbet i sommar.... Jag köpte iaf ett par idag, jag ska träna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0