Hur underbar pojkvän har inte jag?

I tisdags hade vi lite avslutning med barnen eftersom de börjar att droppa av för semester nu. Vi gick iväg och lekte utomhus och grillade korv hela förmiddagen. Jättemysigt var det! Efter korvgrillningen samlade vi ihop de barn som skulle sova och traskade hemåt så de skulle komma isäng så snart som möjligt. När vi kom fram till avdelningen och började göra iordning barnen så kom vår kokerska in. Först berättade hon att chefen ställt in mötet som jag skulle på på eftermiddagen. "Sen har du fått någonting" sa hon. Fått någonting? Via internposten eller vad?tänkte jag. "Det ligger här i köket" sa hon igen och såg lite pillimarisk ut. Så jag gick ut i köket, och där låg något som såg ut att vara en stor inslagen blombukett. Till mig? Jo visst var den till mig.
Henke hade skickat en stor rosa bukett med blomsterbud till mig!!!
Snacka om att jag blev överraskad, och glad! Det hade jag verkligen inte förväntat mig. Och vem har inte drömt om att någon gång få en bukett med blomsterbud? Lite lite synd att jag inte kunde ta emot den själv, men det gör inget, jag blev så himla glad ändå! Dessutom plockade han jäkligt många pluspoäng hos mina kollegor eftersom de tog emot buketten. Jag blev utfrågade halva dagen sen vem det var ifrån och varför.
Så nu står den här, min fina bukett och blommar för fullt. Den är så vacker och jag går förbi den då och då och bara tittar.
Hur underbar pojkvän har inte jag?

  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh! håll i honom du! kram

2009-06-15 @ 17:06:07
Postat av: Frippe

Åh, så romantiskt!!!

2009-06-17 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0