Bra inlägg.

Jag lovade igår att jag skulle uppdatera de senaste dagarna idag.
Det är ett löfte jag inte tänker hålla.
Bilderna ligger inte på datorn och jag har ingen lust. Ett blogginlägg blir aldrig bra om man gör det för att man måste. Ett bra blogginlägg är ett inlägg som kommer av sig själv, som nästan skriver sig själv. Ett bra inlägg blir till i huvudet helt spontant, och under dagen känner jag ett behov av att skriva det. Nästan så att jag inte kan vänta med att få komma hem och blogga, man går och har det i huvudet hela dagen. Visst kan spontana inlägg också lyckas ibland, men det är sällan det händer. Det här är inte ett bra inlägg så nu skriver jag inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0