Var men är inte bitsk.

Igår var jag bitsk i stort sett hela dagen. Gick mest och surade för mig själv och försökte hålla käften för att inte säga något dumt. Sen släppte det lite framåt eftermiddagen även om jag var trött med huvudvärk när jag kom hem. Men då gick jag inte och la mig på sängen. Nej, jag tog en tablett och sedan gick jag ut och gick i 40 min, så välgörande det är för kroppen! Förresten är jag äntligen examinerad i datagrejset på jobbet. Jag fick diplom, ett usbminne å en ros. Men mest är jag nöjd med mina 40 timmars komp jag får för det, underbart!
Sedan kom Sara och Helena på kvällen och vi åt rabarberkräm och pratade i flera timmar. Riktigt mysigt. Så kvällen va inte alls lika bitter som tidigare på dagen.
Men idag är jag inte bitter. Vädret är helt kanon och jag har varit på morgonpromenad i strålande vindstilla solsken i morgonklar luft. Ätit frukost på balkongen och bäddat rent och fräscht i sängen. Idag är jag inte bitsk och när den här dagen är slut har jag redan gjort halva arbetsveckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0