Varva ner, en uppdatering.

Kommer ni ihåg att jag för ett tag sen inledde projektet "varva ner inför semestern"?
Det går skitbra!
I lördags gick jag på stan hela dagen, åt glass å drack cider och umgicks med kära Madde. Igår låg jag utsträckt på en filt i skuggan i 6 timmar (och jag blev inte rastlös, hur i hela fridens namn gick det till?!) och läste, löste korsord, pratade med Helena, åt och hade det skönt.
Idag har jag i stort sett inte gjort någonting på jobbet, skojat lite med barnen, thats it. Sen på hemvägen svängde jag inom bibblan och strosade där en timma och lånade böcker att sluka på semestern. Efter det stack jag hem å fixade lite yoghurt innan jag begav mig till mitt stammisställe i trädgårdföreningen och solade och läste. Just nu sitter jag i bikini på balkongen och har betalat mina räkningar, ett nödvändigt ont som blir lite mindre trist under sköna former.
Jag har inga planer för den kommande veckan mer än fika med Sara på onsdag, soft, kanske träffa Madde på fredag och på lördag har min semester börjat!!! Då åker jag hem och firar med morbrors 60årsfest.
Jag känner mig så avslappnad och harmonisk.
Har jag det bra? Hell yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0