Jobbet på en söndag...

Nu sitter jag här på jobbet, på en söndag! Inte så frestande att cykla hit idag men jag kände att jag behövde få min pimuppgift färdig, annars skulle den bara hänga över mig. Tack och lov gick det mycket enklare och smidigare än jag hade trott, så efter en timma är jag redan färdig och uppgiften är inskickad, gött!
Nu ligger hela söndagen framför mig! Får se vad jag ska hitta på... Skriva matsedel och handla mat måste jag göra, funderar på att ta en sväng till Ikea också men jag vet inte om det är så smart att göra det en gråregnig söndag efter löning... Annars kan man ju alltid städa, läsa i någon av mina två jobböcker och annat kul. Aja, sysselsätta mig ska jag nog kunna göra, det har jag sällan problem med. Snart är det en ny arbetsvecka som förhoppningsvis kommer att gå fort, för på fredag åker jag till Växjö! Nu ska jag hoppa på cykeln hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0