Yey!

Fick idag äntligen tag på min hyresvärd, tredje gången gillt som det heter. Hon jag hyr av i andra hand kommer snart att säga upp lägenheten och jag ville bara höra så att jag verkligen får ta över kontraktet i så fall.
Enligt honom skulle det inte vara några problem!
Yey! Underbart!
Då slipper jag oroa mig, jag styr själv över när jag ska flytta och inte. Hoppas verkligen att jag ska få måla om också, jag vill ha mina vita väggar! Fast vad det gäller färgen på sakerna så har jag börjat svänga lite igen.... Funderar på om jag inte skulle ha lite sådär orange/lila/röda/rosa färger, typ lite som de har på Indiska, men inte så "indiskt" i stilen utan mer åt det romantiska, om ni fattar... Hur som haver så yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0