Borta!

Något jag verkligen hatar är när jag inte hittar saker.
När jag letar och letar och inte begriper var det tagit vägen.
Jag blir galen!!!
Nu skulle jag sätta mig ner, föra över bilderna från kameran till datorn för att titta på dem och sedan publicera några av dem. Men så hittar jag inte den förbenade sladden mellan kamera och dator!
Den ligger bara inte där den ska, och jag får psykbryt.
Efter sökande till höger och vänster så finns det två alternativ:
Den följde med hem och blev kvar där, men det tror jag inte på.
Den följde med den portabla hårddisken när jag tog med den till min kollega för hon skulle få lägga över lite saker på den. Jag hoppas på det, men tror egentligen inte på det.
Var skulle jag placera mig om jag var en kamerasladd som ville jävlas med sin ägare?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0