Håll munnen stängd.

Jag är grinig och lättretlig.
Framförallt beror det på att jag snart ska ha mens, och dels beror det på att jag fortfarande inte är riktigt frisk å känner mig allmänt hängig.
Att jag dessutom är rastlös men samtidigt inte pallar hitta på något gör inte saken bättre.
Understimulerad men håglös och orkeslös.
Det allra jobbigaste humör man kan vara på.
Och så är vädret skit.
Känns som jag vill bita ifrån mot varannan sak folk säger, jag har inget tålamod och är lite tjutfärdig på samma gång.

Det ger verkligen ypperligt bra förutsättningar för studiedagen vi ska ha imorgon.
Verkligen jättebra.

Håll munnen stängd Stina.
Bit dig i tungan.
Håll munnen stängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0