Så var det måndag igen.

Idag hade det varit skönt med en extra ledig dag, helgen tog slut alldeles för snabbt. Men det är svårt att fixa såvida man inte är sjuk, och det är jag inte, eller låtsassjuk men det har jag varken samvete eller ekonomi till.
 Har i alla fall en väldigt skön morgon då jag inte börjar förrän kl 9 och jag har varit ute på en morgonpromenad och sitter här med min gröt och bloggar lite. Trots mina 4 timmars sömn igår natt så var det ganska svårt att somna igårkväll och jag har sovit sämre inatt än jag gjort på länge. Så framåt eftermiddagen förväntar jag mig att klappa ihop, men men, det är inget att göra något åt.
En ny vecka har börjat och den här veckan väntar: Promenad med Sara imorgon kväll, fotokursen (sista gången) på onsdag (och förhoppningsvis frisören), bio med Sara och Helena på torsdag och i helgen ska jag bara vara kvar i Linköping utan en enda liten plan, det är ytterst ovanligt! Känns som att det är precis vad jag behöver.
Men idag är det måndag och det är bara att pallra sig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0