Två nördar är trevligare än en.

Det blev inget tisdagstema igår heller, förlåt, jag har varit dålig på att vara med i det på sistone, jag vet. Men igår hade jag bara inte tid.
Kl 18.10 igår mötte jag upp Tobias som jag gick fotokursen med, vi hade bestämt oss för gå runt och mörkerfota på Vinterljus. Vi konstaterade båda två att det är väldigt trevligt att umgås med någon som är lika nördig som en själv, haha. 
Tiden går fort när man har roligt och kl 20.40, 2.5 timmar senare skiljdes vi åt igen för att åka hem och värma upp våra fingrar och tår. Fotosessionen resulterade i 71 bilder för min del, och jag är nöjd om ungefär 7 av dem är så pass bra att jag vill lägga dem på bloggen.(Det värsta med att bli bättre på fotandet är att man också blir mer kräsen. Så ju fler bilder man tar, desto färre blir man nöjd med, dålig cirkel liksom...)
Trodde jag kanske skulle hinna göra någonting med bilderna igår, men det hanns bara med en dusch, lite undanplockande och sedan stupade jag isäng vid 22.
Hoppas kunna få upp bilderna på bloggen ikväll, jag får sitta i min då nyinköpta soffa och pilla med det.
Hörs ikväll.

Kommentarer
Postat av: Josse

Nyinköpta soffa???

Kan vi höras ikväll och prata soffa och paket?;)

Kram på dej

2009-11-25 @ 09:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0