Vardag.

Inspirationen tryter idag.
Jag har varit trött hela dagen, med lite lätt huvudvärk och ont i kroppen. Hoppas att det bara är en såndär dag jag brukar ha ibland för det här är verkligen inte rätt vecka att bli sjuk på.
Håller på och tvättar nu, och ska väl ta och sätta igång med maten. Mycket mer blir det inte gjort idag, tror jag ska krypa ner i soffan framför en film.
Sen är det ju snart dags att gå och lägga sig eftersom jag ska upp kl 4.30 imorrn bitti igen och öppna på jobbet. Min fjärde öppning på en vecka, fy farao vad underbart... Eller inte.

Mina foton som jag beställde i lördags förrförra veckan har fortfarande inte kommit. Ringde företaget idag i tron att nu måste de kommit bort på posten, på hemsidan säger man nämligen att de fixar bilderna på två-tre dagar. Men det hade visst blivit någon kö(?) så jag skulle vänta tills på torsdag och se så skulle de nog dyka upp.
Det kallar jag inte att hålla vad man lovar och därför säger jag nu till alla att aldrig beställa foton från Ifolor.

Nu blir det en Ipren, sätta på ugnen och ner och byta tvätt i maskin. Alla dagar kan inte vara inspirerande, idag är en sådan dag. Jag är inte bitter, bara liksom lite likgiltig och slö.
Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0