Vinterljus.

Här kommer bilderna ifrån gårdagens fotande av Vinterljus.
Jag är faktiskt riktigt nöjd!
Här har ni Tobbes bilder också så kan ni jämföra,
många är lika men många är olika.
Framförallt är jag nöjd för att jag börjar bli bättre på bildkompositionen, jag har bara beskurit en enda av följande bilder, och det var enbart för att förstärka en effekt, inte för att det var konstig komposition. Vissa bilder hade kanske kunnat rätas upp en aning, men å andra sidan gillar jag när saker inte är helt raka. Dessutom ekar fotolärarens röst i huvudet "diagonaler gör en bra bild", det kanske har fastnat mer än jag anat?
(Ps, får jag inte en enda kommentar på de här blir jag nästan lite sur, haha)






















Kommentarer
Postat av: Mira

klart jag kommenterar=)

riktigt härliga bilder...jag gillar de med kläderna...va så charmig bild=) Å bilden med trädet och vattnet va vacker...många fina.



Är nyfiken på soffan, den får du gärna lägga upp en bild på;) Puss

2009-11-25 @ 21:40:30
Postat av: Tobias

Payback time! Du hade väl en högre iso den här gången va ;). Hehe! Bilderna gjordes lika bra på dator skärmen som på lilla lcd skärmen på kameran.

Håller faktiskt med Mira i föregående kommentar angående bilden om kläderna. Bra jobbat!

Tack för din kommentar. Hehe!

2009-11-26 @ 07:10:26
URL: http://www.tobholm.blogspot.com
Postat av: Jenny

Fina bilder! Du e så duktig så:)

2009-11-26 @ 07:25:46
Postat av: Anonym

fiiint gumman!

2009-12-02 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0