Busy as a bee.

I eftermiddag är det fullt upp. Ska strax iväg och handla till de tre lasagner jag ska laga, och så ska jag tvätta å städa också. Imorrn får jag nämligen besök på kvällen och på lördag till söndag får jag också besök. Men jag vill hinna photoshopa lite ikväll med, bilderna som jag tog på Josse väntar på att fixas med. Jag lämnar er med en av dem som jag slängde ihop på en kvart igår. (Sorry för att jag inte frågade dej först Josse men jag gissar på att de e ok). På återseende ikväll.


Kommentarer
Postat av: Josse

Helt ok:)

Hoppas du får en härlig fredagskväll och en rolig helg med släkt och musik med!

Må så gott!

Puss och kram

2009-10-23 @ 08:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0