Måndag, igen.

Så var det måndag, igen.
Men för ovanlighetens skull på sistone så känns det inte så tungt.
Dels för att det känns som att barngruppen äntligen börjar sätta sig lite nu. Det känns inte lika hysteriskt längre och både vi och barnen börjar bli mer vana.  
Dels för att vi har planeringsdag imorrn vilket innebär en dag mindre i barngrupp den här veckan, underbart skönt!
Dels för att Henke och jag har haft en underbart lugn, skön och mysig helg.
Dels för att jag inte känner mig stressad den här veckan me hundra saker å göra.
Dels för att helgen som kommer är helt öppen,skönt att kunna göra precis som jag känner för.

Men just nu känner jag mig så trött, så trött och har gjort det hela dagen. En vända ner till tvättstugan och sedan blir det mys i soffan med min "braiga" bok. Kura under en filt, tända ljus och slappa.
Så var den måndagen slut,igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0