Pladder om en bra vecka.

Antalet läsare på bloggen har stigit med några stycken den senaste månaden, trevligt! Några av er vet jag vem det är, andra har jag ingen aning om, välkomna allihopa ändå! Lämna gärna en kommentar!
Igår åkte jag hemifrån kl 07.05 för att hinna träna innan jobbet. Sen jobbade jag mellan 9-18, efter det blev det vidare till kusin Lisa för god mat och mycket skratt. Kl 22.02 var jag hemma igen, då var det lite fix och läggdags för kl 04.45 imorse ringde klockan. 
Idag slutar jag redan kl 14 och då blir det förhoppningsvis en promenad med Helena och Elsa eftersom det enligt smhi ska va jättefint väder i eftermiddag. Ikväll är det dags för fotokursen igen och analyser av de bilder vi tog i mörker förra veckan. Efter ikväll är det bara två gånger kvar, varav en på söndag. Jag vill inte att kursen ska ta slut!!!
Imorrn blir det städ och tvätt för på fredag kommer Jenny och Tessan och hälsar på mig, så mysigt det ska bli! På lördag är det 25årsfest i Norrköping hos Madde med Disneytema och på söndag är det fotokurs igen redan kl 12. Sen har den veckan gått.
Kära nån vad tiden bara flyger. Men det känns bra. Jag känner mig inte stressad på något vis alls och vi har det toklugnt på jobbet. En bra vecka med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0