Vad skulle kunna vara bättre?!

Jag har gått och grunnat hela veckan på om jag skulle ta och åka till Växjö i helgen eller inte.
Henke träffade jag ju förra helgen så det var ju inte så länge sedan jag träffade honom, men jag är ju inte bortskämd med att träffa mina flickor allt för ofta och i helgen visade det sig att både Josse och Mira kunde.
Så jag bestämde mig för att om jag hittade en bra sistaminuten som inte var så dyr så skulle jag åka. Efter ett tag så insåg jag dock att det nog inte skulle bli så lätt och att jag nog skulle få ge 350 kr för enkel resväg. Det är inte så mkt pengar i sig, men jag lägger mycket pengar i månaden på resor.
Så jag gick där och funderade på om jag skulle skita i att åka, och lägga pengarna på något bättre istället. Men precis när jag tänkt den tanken så dumförklarade jag mig själv, vad skulle kunna vara bättre att lägga pengarna på? Vad skulle kunna vara bättre än att träffa och umgås med några av de som verkligen betyder mest i hela världen för mig? Vad skulle kunna vara bättre än att få somna på Henkes arm, att gå på fotosession i skogen med Josse och vad skulle kunna vara bättre än att tillbringa lördagskvällen tillsammans med Josse och Mira, mysig middag och få prata på riktigt? Vad skulle kunna få mig att må bättre?
Då bestämde jag mig för att åka, oavsett om jag fick ge 350 kr för enkel resväg. 15 min senare fick jag dock tag i en biljett för 219 kr.
Växjö, here I come!























Josse och Mira när de var här i Linköping för några helger sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0