Vilken kanonkväll!

Vilken lyckad kväll det var igår!

God mat på restaurang, som jag dessutom blev bjuden på.
Kanontrevligt hemma hos Madde och alkoholen flödade.
När vi väl skulle ner på stan för å gå in på Palace var vi askalas, haha.
Som jag skrattade igår. Det var länge sedan jag skrattat så mycket! Flera gånger om skrattade jag så tårarna rann, helt underbart.

Kvällens ångringar:
Att jag inte tog med några skoskavsplåster! Men söta Christian fixade plåster till mig.
Att vi inte bestämde att vi skulle sova hos Christian istället för hos Madde, så jävla långt de va å gå hem!

Kvällens roligaste:
Att jag var fullare än jag varit på evigheter, ibland kan de faktiskt vara jäkligt befriande, haha.
När Marie blev så jävla rädd för en kille som sa "ursäkta" till henne när han skulle gå förbi att jag trodde jag skulle falla i hög av skrattanfall.
När Marie trillade ur sängen.

Kvällens bästa citat:
 Jaha, så du bor här vid kvinnomottagningen, när du ser dem gå in där på mottagningen, tänker du gravid eller klamydia då?

Visst är det lite synd om oss? Ja, det durrar i mina ben så trött är jag.

Det är så jobbigt med mina tår, det känns som att naglarna är för stora för tårna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0