Fotokursen, uppföljningen.

Så har jag då varit där i 2.15 timmar, på fotokursen. Och vet ni vad? Inte en enda liten pensionär i sikte. Där var flera stycken personer i min ålder, de allra flesta verkade ha systemkameror i samma standard som jag, nivån kändes alldeles lagom...
Jag kan inte säga att det var så kul idag, eftersom dagens lektion bestod av föreläsningar kring brännvidder, slutartider, skärpedjup, ISO osv. Så kul vore fel ord, snarare väldigt intressant. Det kändes så bra eftersom jag läst en del om det själv innan så var det inte rena grekiskan. Nej nu börjar man kunna knyta ihop trådarna litegranna, med betoning på lite. När läraren börjar prata om vad som komma skall de nästkommande gångerna börjar det krypa i kroppen på mig,jag vill nu!
Så energin är på topp när man kommer hem, och det känns som att den här kursen kommer att bli grymt givande och så jädra rolig! Jag längtar redan till nästa vecka.




Sånthär har vi pratat om idag, bländaröppningar.
Urtrist säger du, viktigt och intressant säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0