Pissveckan fortsätter.

Dagen på jobbet har varit helt okej, trots att vi hade många barn idag. Min lilla M, var för ovanlighetens skull tyst och jag fick till och med ett leende, halleluja!
Men nu känns de rätt kärvt igen, jag är trött, det värker i kroppen och jag har magont. Och jag ska på box om en timma... Känner mig så jävla elak mot Sara om jag inte går, men jag känner verkligen inte alls för att gå. Måste bestämma mig, snart! Sen är jag trött på allt strul runtomkring, pallar inte bry mig, jag skiter i hela altet. Dessutom håller jag på att spy på presenter, måste alla ha födelsedagspresenter samtidigt???
Japp, jag håller mig kvar i min pissiga vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0