Trevligt i Kila.

En riktigt trevlig dag har jag haft idag, i den lilla kiosken på Kila skjutbana. Många som var där och sköt, bra väder, trevlig stämning och vi sålde för 13 000. Bilder från dagen ska komma upp på systerbloggen så snart som möjligt, hoppas på att kunna fixa det redan ikväll. Tjänade mig ett par hundralappar vilket var mer än jag förväntat mig eftersom jag var beredd att göra det gratis, de går rätt in i ett nytt objektiv till kameran. Förresten så kanske någon av mina bilder hamnar i tidningen om ett par dagar, och med min nya karriär som professionell fotograf så är ju mer än ett objektiv en ren nödvändighet, haha. Nu bär det snart av mot Linköping, ska gå en bit på vägen så jag får röra lite på mig idag också. Kommer att komma upp ganska sent, och helgen gick väldigt fort, men det gör inget. På torsdag kväll åker jag till Karlskrona, för på fredag har jag tagit semester för att kunna ha en långhelg med gullet. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0