Systerbloggen uppdaterad.

Jag har fått klagomål på sistone för att jag inte uppdaterat systerbloggen på länge. Det är relevanta klagomål, jag har inte uppdaterat den på evigheter. Det finns inget annat att skylla på än att jag inte har tagit mig tid. Det tar lite tid att driva två paralella bloggar och jag prioriterar den här före den andra. Plus att jag inte varit i närheten av att pilla med mina bilder i photoshop som jag egentligen skulle vilja.
Men idag har jag åtminstone tagit mig tid till att lägga in lite bilder från dagens lärorika bilmeckarstund. Jag har lärt mig hur en startmotor fungerar och vad som händer om man tankar diesel i en bensinbil och tvärtom. Man lär sig något nytt varje dag.
Så gå nu in på systerbloggen och lär dig om konsten att skruva loss en startmotor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0