Välkomna, vem är ni?

Statistiken för antalet läsare per dag har stigit en aning igen, trevligt! Ni nya läsare är hjärtligt välkomna och jag kan aldrig låta bli att undra vilka ni är. Är ni som läser det här bara personer som känner mig i verkligheten eller finns det någon annan liten bloggläsare som hittat hit ändå? Så lämna gärna en liten rad i kommentarerna. 

Just nu är jag inne i lite av en bloggsvacka igen. Helst skulle bloggen uppdateras minst en gång om dagen, ännu hellre flera gånger om dagen för att man ska bli tillfredställd som läsare. Men å andra sidan är jag inte en sådan som publicerar dagens outfit, skriver om att jag varit på gymmet nu igen och det var såååå skönt, publicerar bilder på önskeklänningar eller kommenterar "åh så söt gumman" i andras kommentarsfält.
Så inte jag.
Står fortfarande fast vid att ett bra blogginlägg är som en kortare variant av en bra krönika. Men skulle jag bara publicera mina bästa inlägg som är riktigt riktigt genomtänkta så skulle det bli lite tomt här med väldigt sporadiska inlägg. Jag vet att ni som läser också bara är intresserade av vad jag gör i vardagen. Som Mira för ett tag sen i telefon: "Åh förlåt, ringde jag när Henke var där. Jag har ju inte kunnat läsa din blogg på några dagar så jag har ju inte koll på vad du gör!"

Nu är det dags att bege mig till jobbet. Där är det idag dags för samtal med föräldrar och tolk, en tur till gympasalen, en hög med papper som ska fixas och så håller jag alla mina tummar för att det går lika bra idag med inskolningen som det gjorde igår.

Kommentarer
Postat av: jenny

mif vet du ju om:)

2010-04-20 @ 17:41:20
Postat av: Josses mamma Inger

Surprice, en 50+are som kikar in på din blogg!Gillar ju särkilt dina fina foton - sen skriver du på ett kul sätt. Fortsätt med det!

2010-04-20 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0