After hard work

Jag har varit på "After hard work" med några kollegor ikväll.
Jag var trött och med huvudvärk när jag kom hem men visste att det skulle bli trevligt när jag väl gick. Och det blev det verkligen, och billigt! Jag har ätit en lättare måltid och druckit tre glas vin för 140 kr! Vi har pratat och druckit och jag sitter nu här lite smått salongsberusad. Jag hade gärna suttit kvar längre men jag var tvungen att gå hem för att ta emot min lilla inneboende för helgen.
Hon heter Tindra och är kollegans kissemiss. Kollegan ska flytta i helgen och jag har lovat att ha lilla kissan här hela helgen. Hon traskar nu runt å runt och bekantar sig med lägenheten och ibland kommer hon hit och tar några skutt på datorn och skriver några konstiga tecken. Så imorrn ska vi va hemma och mysa och jag ska städa i skåp och kanske träffa Helena och Elsa. Det är helt underbart med helg nu, det var verkligen vad jag behövde. En i stort sett oplanerad sådan. En helg när jag bara kan ha det lugnt och skönt och vila upp mig After hard work. Kommande tecken är Tindras verk:
+´´´´´´´´´´´å¨
+88888888888888888888888iúj nmw23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0