August Rush.

Min näsa rinner som en mindre kran och eftersom Tobias kände sig lite konstig och nästan febrig så fick han förbud att komma hit. Därmed ingen fotografering ikväll.
Istället har jag pysslat lite och kröp ner i soffan under en filt för att se en film. Fick ett par filmer av kollegan häromdagen och valde ikväll att se filmen August Rush.
Sicken film! Jag satt helt fängslad. Om du gillar filmer som nästan blir lite sliskigt lyckliga är detta en film för dig. (Ni minns väl att jag var en sucker för lyckliga slut.) Filmen får mig att önska att jag vore lite musikalisk. Men istället är jag en extremt visuell person och det är inte fy skam det heller eftersom det bidrar till 99% av mina intressen. Dock så vill jag lära mig spela gitarr. Det är något jag gått och funderat på ett tag och filmen gör det inte bättre. Det skulle vara väldigt roligt att kunna och skulle vara väldigt användbart på mitt jobb, något att fundera på.
Ett lite flummigt inlägg kanske, liksom filmen, fast på ett bra sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0