Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Det började med att vi hade planeringsdag idag, dvs sitta och prata och planera hela dagen! Utan att bli störda av babblande och skrikande barn! (Igår när jag var på kurs hade de haft världens skitdag och ungarna hade skrikit hela tiden. Jag satt i godan ro och hade kul...) Vi avslutade arbetsdagen med en sväng till Siba för att fixa ett par saker och en sväng till Ikea för att kolla lite grejer vi vill köpa till avdelningen.
 
Sen efter en liten liten sväng på Ikano begav jag mig in till stan för middag med tjejerna. Jag blev lite sen, men Sara, Marie och Helena väntade tålmodigt på mig! Elsa var också med, fast hon var inte så tålmodig, men jag fick gulla lite ändå.
Av söta Sara fick jag underbara rosa tulpaner, så glad jag blev! Och av kära Marie fick jag jättefina muffinsformar i födelsedagspresent som jag har lovat att bjuda henne på något i framöver (det hade hon klurat ut bra). God mat och avslappnad stämning i trevligt sällskap. Alldeles för länge sedan!

Ikväll har jag pratat i telefon med mysiga Madde och imorrn är det fredag!
Då har vi lite barn så vi ska möblera om på avdelningen, ja igen! Sen slutar jag redan kl 13 och då kommer Henke hit. Vi ska äta mat och möta upp Sara och Erik vid bion för att dubbeldejta och se på Snabba cash. Sen är det plötsligt lördag och då är det Happy Birthday för mig! Det ska vi fira genom hotellfrukost på Scandic och gå på den där änglautställningen jag fick av Henke i julklapp. Unna oss och mysa.

"Släng upp en hand om du känner det går bra nu,
det går bra nu, kompis det går bra nu."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0