Hem kära hem.

Idag bär det av till stora staden som jag numera kallar mitt hem. Lovet är slut.
Men det känns faktiskt helt okej, ska bli skönt att komma tillbaka lite till verkligheten igen.
Dessutom så börjar det med en riktig mjukstartsvecka, mån och tis är studiedagar, ons ledigt, tors jobbar jag till 15.30 och sedan bär det av hem till skogen igen för på fredag ska jag på begravning. Det är nog tur att det inte kör igång pang bom för jag har liksom vänt lite på dygnet under ledigheten. Man brukar kunna ställa klockan efter mig eftersom jag brukar bli trött 21.19, pip. Men nu är jag piggare på kvällarna och död på morgnarna. Då får man vara glad över att man inte har någon öppning den här veckan innan man vant tillbaka sig lite åtminstone.
Söta bror ställer upp och skjutsar mig till Linköping idag, det hade aldrig gått annars med alla saker jag har att släpa på.
Så nu ska det sista slängas ner och sedan ska vi dra oss någon gång snart framöver, vill komma upp skapligt tidigt idag så man hinner stöka lite i eftermiddag åtminstone. Har ju inte varit i min lägenhet på två veckor så det är ju ett tag.
Mot hem kära hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0